About Me

My photo
There is nothing special about me, Im just a little star, If u try to reach out and touch me, You'll see that I'm not really that far, Oh I may not be the brightest, Nor am I the last one you see, But as long as you notice, Thats just fine with me..

Monday, November 16, 2009

Alergi Sepi Alergi Keladi :P

Aku pinta kepada mu..
Maafkanlah kesilapan ku..
Lalalalalalla

STOP!!!!!


hehehe actually post kali ni agak berhubungkait dengan tajuk lagu ni... Aku bukannya alergik pada sepi tapi alergi pada KELADI...
OMG!! :P

Hehehe rentetan aku potong keladi tak kena pada caranya, abih smua keladi yang patut nya jadi santapan aku sekeluarga tempoh hari terpaksa disuap ke dalam mulut tong sampah... hehe yer ah, ingatkan keladi boleh potong macam tu je.. Rupanya ada caranya untuk avoid dari keladi tu gatal...

Nampak sangat tak pernah duduk dapur... so embarassing, tapi takpe bak kata abah aku setiap kali dia jadi juri bagi masakan aku "we learn from mistake, lama2 pandai ah tu"... Hope so...

Sambung cerita pasal keladi tadi balik, kes aku makan keladi rebus tu, abih lelangit aku naik biji2 kecil... so sad... jadi lelangit rasa mengurutu je during dat time,,,

So pengajarannya di sini, kalau nak potong keladi, biar kena pada caranya... :)

No comments:

Post a Comment