About Me

My photo
There is nothing special about me, Im just a little star, If u try to reach out and touch me, You'll see that I'm not really that far, Oh I may not be the brightest, Nor am I the last one you see, But as long as you notice, Thats just fine with me..

Monday, February 1, 2010

Semangat!!!

Setiap kali tengok kawan2 update blog diaorang dengan post2 baru, hati ni selalu terdetik.. asal aku tak rajin macam mereka??? erm... bukanya tak rajin.. cuma aku tak macam mereka, aku tak reti nak mengarang macam mereka.. setiap post yang mereka post sangat sweet and menarik dan buat aku teruja untuk scroll mouse sampai habis satu blog mereka aku teroka. Terutamanya thing that related to things that i luv most..

CRAFT!!

Hehe setiap kali aku baca post kawan2 yang I FOLLOW (bak ayat motto radio sinar kalau tak silap) aku mesti terfikir, macamana kita nak buat orang berminat untuk baca post2 kita.. Adakah kita perlu guna tulisan yang menarik atau simple? menggunakan tajuk yang boombastik??? atau bercerita mengenai gosip-gosip semasa, atau mengumpat hehe atau something that mempunyai kategori2 tersendiri seperti perniagaan online, kraf, information about disease or anything else ATAU attach a lot of link kat blog untuk dapat pendapatan sekelip masa.

Tapi, masing2 mempunyai cara tersendiri untuk menyampaikan post mereka. Kerana apa yang kita post hendaklah ikhlas dan bukannya nak meniru atau terikut2 cara blogger lain. Each person got their own way..

No comments:

Post a Comment