About Me

My photo
There is nothing special about me, Im just a little star, If u try to reach out and touch me, You'll see that I'm not really that far, Oh I may not be the brightest, Nor am I the last one you see, But as long as you notice, Thats just fine with me..

Monday, December 29, 2008

Kawan... Teman... Sahabat...


erm... tak tahu macamana nak memulakan bicara.. tapi saya rindu sangat kat kawan2 saya...saya dikategorikan sebagai orang yg agak peramah.. tapi saya tak ramai kawan.. bukan sebab saya tak suka nak berkawan, tapi i dunno how to make fren...

sem2 yg lalu , sy ingatkan smua orang yg agak rapat dengan saya adalah kawan saya, tapi saya silap... saya takde kawan pun sebenarnya... bla bff saya takde sem ni, baru ah saya tahu sapa kawan, sapa bukan.. i do miss her a lot...

walaupun kitaog kadang2 tak sebulu but both of us complete each other...erm... i know kwan datang dn pergi.. tapi sy sayang dia... syg sangat....tu ah kalo bg tau mende ni kat one of my bff dia mesti kata saya ni semangat lebih... yer ah nak wat cmna mmg saya terlebih emosi sket...

erm.. tatau ah cmna nk go through sem baru ni tanpa dia...

No comments:

Post a Comment