About Me

My photo
There is nothing special about me, Im just a little star, If u try to reach out and touch me, You'll see that I'm not really that far, Oh I may not be the brightest, Nor am I the last one you see, But as long as you notice, Thats just fine with me..

Friday, January 2, 2009

2009!!!

erm nak tahu tak saya lgsung tak terasa bahang tahun baru...
maybe disebabkan banyak sangat mende yg nak dipikirkan... saya terlupa mengenai tahun baru...

selama ni saya tak pernah ada azam stiap kali msuk tahun bru... tu ah tkde wawasan kot saya ni.. hehe but never mind.. tahun baru ni saya nk ubah persepsi saya...

tahun ni saya berazam and berdoa agar saya diberikan kesihatan untuk mengahrungi hidup ni and also saya nak memperbaiki diri untuk menjadi sesorang yang lebih baik..

saya dah takleh main2 macam dlu... mulai arini sy kna ubah sikap sy yg quite childish tu...
saya akan cuba buang semua perangai yang tak elok.. insyallah...

saya pun berharap kamu smua pun begitu :D

No comments:

Post a Comment