About Me

My photo
There is nothing special about me, Im just a little star, If u try to reach out and touch me, You'll see that I'm not really that far, Oh I may not be the brightest, Nor am I the last one you see, But as long as you notice, Thats just fine with me..

Saturday, January 31, 2009

Anonymous....

huhu dah lama tak update blog... tatau apa yg nak dikongsi....sempena cuti chinese new year... a lot of fun thing happen... terutamanya family gathering... Saya suka.... yer ah bukan senang nak jumpa.. dlu most of us smua duk dungun je, skrg merata satu dia...
so susah gler nak berjumpa...

erm tu ah kan.. a lots of fun, sad thing happen during cuti seminggu ni.. and this is the first time bla bercuti panjang, kami the whole day tak berjalan.. yer ah one of my adik praktikal, so dia just cti dua ari je...

tapi tu ah kan skrg saya dah tahu kenapa we need to capture every moment yg kita go thourgh sbb those thing will give a good memory di kemudian hari...

heheh itu je lah... mengantuk...

No comments:

Post a Comment